Звіт керівника

ЗВІТ

 про  роботу ЗДО № 36 за 2019- 2020 н.р.

 

  1. Загальні відомості про заклад:

 Заклад дошкільної освіти  № 36 загального розвитку

 

Форма власності:    комунальна

Юридична адреса:   м. Ужгород, вул.Андрія Бачинського,27;

Мова виховання та навчання:  українська, словацька;

Кількість груп, місць за проектом: 13 груп, 235 місць;

Кількість дітей у  закладі освіти:  317

Режим роботи закладу: 7.00-19.00 – ЩОДЕННО

 

  1. Матеріально-технічна база

    Будівля ЗДО № 36 – це типовий проект навчального закладу для надання послуг зі здобуття дошкільної освіти. Облаштування приміщень та території закладу відповідають санітарно- гігієнічним нормам. В закладі функціонує 13 груп (3 групи раннього віку та 10 груп дошкільного віку). Харчоблок та пральня обладнані всіма необхідним технологічними засобами для роботи. Є гарна простора музична зала, спортивна зала, обладнана відповідним спортінвентарем, спортивний майданчик, літній басейн-хлюпальниця, методичний кабінет, медичний кабінет, кабінет психолога, кабінети діагностики та корекції зору.

 

 

 

  1. Результативність освітньої роботи

Педагогічний колектив ЗДО № 36  протягом  2019-2020 навчального року вдосконалював свою роботу щодо реалізації завдань змістових ліній Базового компонента  дошкільної освіти,  враховуючи методичні рекомендації листа Міністерства освіти і науки України 02.07.2019 р. № 1/9-419 «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти в 2019/2020 навчальному році».

Згідно пріоритетних напрямків роботи, визначених планом роботи закладу дошкільної  освіти №36 на 2019-2020н.р., педагогічним колективом закладу було продовжено роботу над модернізацією освітнього процесу, оновленням його згідно вимог часу,  реалізацією вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Педагогічний колектив закладу продовжив роботу щодо охорони, збереження та зміцнення здоров’я дітей через створення безпечного освітнього середовища; щодо покращення якості надання освітніх послуг:  удосконалював розвивальну та виховну складові освітнього процесу шляхом формування мотивів пізнавальної діяльності особистості дитини-дошкільника, спрямував зусилля на реалізацію принципу наступності між суміжними ланками освіти – ЗДО та ЗЗСО .

Впродовж навчального року було проведено 4 педагогічні ради на теми:

  1. Про підсумки роботи педагогічного колективу за 2018-2019 н.р. та  планування роботи на 2019/2020  навчальний рік.
  2. 2. Сучасне бачення принципу наступності. Консенсус можливий.( Круглий стіл за участю вчителів початкової ланки школи)
  3. Забезпечення системного підходу до охорони життя та зміцнення здоров’я дітей (проведена дистанційно).
  4. Психолого-педагогічні аспекти готовності до школи дітей 6-річного віку до навчання в новій українській школі (проведена дистанційно).

У жовтні 2019р. був проведений  семінар-практикум «Профілактика жорстокого  поводження з дітьми».  Під час методичного заходу педагогічні працівники ознайомилися з критеріями  та засадами безпечного освітнього середовища, практичним психологом проведений  тренінг щодо  профілактики жорстокого поводження з дітьми. Також більшість  педагогів продовжили  роботу впровадженням в освітній процес обраних інноваційних  технологій, чиї творчі надбання та педагогічні знахідки були продемонструвані під час відкритих показів організованих видів діяльності.

Впродовж навчального року педагогічні працівники були активними учасниками засідань школи зростання педагогічної майстерності педагогів ЗДО міста Ужгорода, молоді спеціалісти відвідували засідання школи саме для спеціалістів-початківців під керівництвом вихователя-методиста  ЗДО № 38 Шовш Л.С..

У 2019-2020 навчальному році в ЗДО успішно пройшли атестацію 4 педпрацівників. З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки пройшли підвищення кваліфікації:  Фесовець Г.М., Сентімрей Г.А., Садова А.Р..

Планово проведені відкриті покази організованих видів діяльності для молодих спеціалістів, а саме:

використання  дидактичних ігор та посібників на занятті з пізнавального розвитку дітей молодшої групи «Подарунок Зимоньці» – Фесовець Г.М.;

    використанння паличок Кьюїзенера   на  занятті з логіко-математичного розвитку дітей середнього дошкільного віку «Незвичайна подорож» –                 Чаюк Н.В. ;

  • заняття з дітьми старшого дошкільного віку «На пошуки фіксика» із застосуванням  вихователем  елементів теорії розв’язання винахідницьких задач, коректурних таблиць Н.Гавриш, наочного моделювання, нетрадиційних технік зображувальної діяльності, інформаційно-комунікаційних технологій –  Пецка А.Я. ;
  • компетентісний підхід у підготовці дітей 6-річного віку до школи під час інтегрованого заняття «Історія Ельзи та Анни по-новому» з використанням елементів ЛЕҐО-технології, казкотерапії та наочного моделювання продемонструвала Малиновська А.М..
  • Педагоги показали найбільш продуктивні форми роботи з дітьми, приділили особливу увагу принципу інтеграції освітнього процессу з перевагою ігрових методів, вихователі старших груп – підготовці дітей 6-річного віку до навчання у Новій українській школі та поділилися своїми творчими напрацюваннями з педагогами початкової ланки освіти.

Також  проведені відкриті підсумкові заняття за І  півріччя в молодших, середніх та старших групах з переглядом молодими спеціалістами.

Особливо  потрібно відзначити  інтегровані  заняття, проведені вихователями старшої групи  Рештей В.І. Мошкола Г, Ф. Пецка А.М.,                 Готра А.Ю., вихователями середніх  груп Когутка І.І., молодших груп Фесовець Г.М., Малиновською А.М.– та відмітити доцільність використання  на  занятті  прийомів та методів, різноманітного дидактичного матеріалу, дидактичних ігор, здійснення індивідуального підходу до вихованців.

У зв’язку з карантином, введеним  через загрозу пандемії корона вірусу «Covid 19», більшість педагогів оволоділи та використовували у роботі засоби  та форми дистанційного навчання. Проте такий вид освітньої роботи унеможливив моніторингове вивчення рівня розвитку дітей у другому півріччі навчального року. В ситуації, що склалася, є зміст підсумки  моніторингового вивчення рівня сформованості основних компетенцій дітей з визначених розділів програми, аналіз контрольних занять за І півріччя вважати  дійсними  як підсумки освітньої роботи педагогів за  весь навчальний рік.

серед 64  вихованців молодших груп:

високий рівень знань мають  26,5  %

середній – 54,5%  

початковий – 19 %

серед  94  вихованців середніх груп  (3 дітей не пройшло моніторинг(

:                високий рівень знань мають  27,5 %

середній – 69,2%

початковий –  3,3%

серед  84  вихованців старших  груп :

високий рівень знань мають 32 %

достатній – 51 %

                середній – 14 %;

початковий – 3  %

компетенція не сформована – 0%

 

Впродовж навчального року були здійснені тематичні перевірки всіх груп з підготовки до навчального року, стану роботи педагогів  старших груп по підготовці дітей старшого дошкільного віку до навчання у НУШ  змістового наповнення організованих видів діяльності  та стан роботи педагогів з формування у дітей  здоров’язбережувальної компетенції. В результаті перевірки були виявлені позитивні сторони досвіду вихователів старших груп, які оцінили педагоги школи, які були запорошені на тематичну педраду з питання наступності й відмітили використання спільних з вчителями НУШ методів, прийомів, видів роботи наших педагогів. Проте перевірка стану роботи педагогів з формування у дітей  здоров’язбережу-вальної компетенції виявила ряд недоліків з організації фізкультурної роботи, які були вииправлені в ході перевірки.

Варто відмітити  рівень проведення святкових ранків  вихователями усіх груп у співпраці з музкерівниками  Бурчик Н.О, Радєвою М.Р.,  певним  оновленням музрепертуару. Відзначилися оригінальністю святкові ранки старшої групи № 3 «Джерельце»,  середньої групи №1 «Гномики», середньої групи №3 «Зайченята»,  середньої групи №4«Вишеньки», молодщої групи № 1, № 2, старших №1, №2   креативністю  та творчим підходом вихователів до їх проведення .

Відповідно до річного плану, в закладі відбулася виставка  композицій, спільних робіт педагогів, дітей та родин вихованців з природнього матеріалу  до свята осені, оформлення групових та загальних приміщень до новорічно-різдвяних свят, створення уже третій рік поспіль  фотозони,  декорування  груп та  музичної зали,  а отже піднесеного настрою у дітей та родин вихованців під час  основних свят впродовж року.

 

Варто відмітити активну участь закладу у всіх фестивалях, конкурсах, організованих управлінням освіти, Ужгородською міською радою, а саме:

  • участь у конкурсі “Кращий заклад дошкільної освіти” у 2019 році  та відповідно до наказу департаменту освіти і науки  Закарпатської обласної держадміністрації 12.09.2019 року №212     ” Про підсумки конкурсу “Кращий заклад дошкільної освіти” у 2019 році , ЗДО № 36  у номінації “Міська місцевість” визнано переможцем,  нагороджено Почесною грамотою департаменту освіти і науки ОДА та грошовою премією у сумі  50 000 грн.
  • вихователі Готра А.Ю., Пецка А.Я. разом з вихованцями групи «Джерельце» долучилися до створення «Пластилінового містечка дитячих мрій» у рамках Дня міста;
  • аматорський вокальний колектив педагогічних працівників «Золотий ключик»  у січні 2020р. взяв участь у  Закарпатському обласному фестивалі колядок та щедрівок «Різдвяна радість – 2020»  ( всі учасники хору отримали сертифікати).

Впродовж року у тісній співпраці з педагогами перебуває практичний психолог Шевчук В.В.. Планово здійснюється діагностична, корекційна та  консультативно-просвітницька робота з дітьми, батьками та працівниками. Практичний психолог є активними учасником семінарів-практикумів, педагогічних рад, батьківських зборів, як загальних так і групових. Її виступи присвячені  актуальним наступним темам: «Адаптація дітей до умов дошкільного навчального закладу», «Проблеми соціалізації дитини», «Психологічна готовність дітей до школи» та ін..

Варіативна складова освітнього процесу в закладі представлена відповідно до запитів батьків гуртком з вивчення англійської мови та хореографії. Діти відвідують гурток по два рази на тиждень, згідно із затвердженим розкладом занять. Гурткові заняття проводяться у другу половину дня. Їх тривалість відповідає нормативним вимогам. Результативність вказаного виду роботи оцінювалася шляхом відвідування рядових занять, аналізу знань дітей на підсумкових заняттях, на музично-літературних святах.

 

 

 

 

 

 

 

      

  1. Кадрове забезпечення

Кількість працівників закладу на 01.06. 2020 року

  Код

рядка

Облікова кількість штатних працівників, осіб Кількість посад, од
усього з них за штатним розписом фактично зайнятих
жінки особи у віці особи, що закінчили вищі навчальні заклади
до 35 років 60 років і старше І–ІІ рівнів акредитації ІІІ–ІV рівнів акредитації
А Б 1 2 3 4 5 6 7 8
Усього 3000 65 60 17 14 28 26 79.78 75.78
у тому числі

педагогічний персонал

3100 31 35 8 6 12 24 41.28 39.28
з них

директор

3110 1 1 1    
вихователі 3120 22 22 6 8 9 13    
вихователі-методисти 3130 1 1 1    
практичні психологи 3140 1 1 1
соціальні педагоги 3150
інший педагогічний персонал 3160 6 6 4 2 4 3
технічний персонал 3200 34 27 5 8 16 3 38,5 36,5

 

 ПЕДАГОГІЧНИЙ ПЕРСОНАЛ

Рух кадрів:

Прийнято за рік:   3 (  Садова А.Р., Балюк М.М., Змійовська Ю.М.)

Звільнено за рік :  3( Макогін І.О., Решетнік М.Л., Рибович Л.Ю.)

Перебувають у відпустці по догляду за дитиною: 4

 

Відомості про педагогів

Усього педпрацівників

 

 

Фахова освіта
 

Кваліфікаційна

категорія

Відповідає займаній посаді  

Педагогічні звання

Вища Бакалавр Мол. спец. Заг.середня Спеціаліст ІІ категорія І категорія Вища
Вихователь-

методист

Старший

учитель

Старший

військ.кер.

Учитель-

метод

Заслужений

вчитель

 

 27

 

16

 

2

 

9

 

_

 

 1

 

4

 

5

 

6

 

11

 

 4

 

  –

 

  _

 

  _

 

  _

 

 

 

Усього педпрацівників

 

Педагогічний стаж роботи

Атестація педагогічних кадрів

(кількість та у %) за навчальний рік

Молодий спеціаліст До 5 років Від 5 до 10 років Від 10 до 15 років Від 15 до 25 років Від 25 до35 років Понад 35 років/

пенсіоне р

Підвищення кваліфікації Всього проатестовано Вища категорія/

встан/підтверд.

І кат.

встан./підтв.

ІІ кат/

встан/підтв.

Спеціаліст

встан/підтв.

Педзвання-

присв./ підтв.

 

Відповідає

займан.пос.

27 3 5 4 5 4 14 5 4/14,8%

 

1/3,7% 2/7,4%

 

1/3,7% 1/3,7%

 

 

 

 

 

 

  1. Поліпшення матеріально-технічної бази у 2019-2020 н.р Держбюджет, управління освіти
Предмети,обладнання,інвентар: 2210 268734,74
Флешка- токін 2210 1360,00
Водонагрівач, змішувач (харчоблок) 2210 3575,00
Будівельні матеріали (ремонт гр. «Малинка») 2210 9983,99
Канцтовари: папір А4, папки, ручки,олівці 2210 1999,80
Миючі засоби: засіб для миття унітазів,пакети для сміття,пральний порошок 2210 6400,00
Металопластикові вікна в коридорі 2210 36621,95
Двері міжкімнатні пластикові (кладовки, пральн6я) 2210 28300,00
Ковдри, подушки,білизна (гр. «Дзвіночки», «Ромашка», «Калинка» 2210 23950,00
Стільці дитячі ( 34шт.,) 2210 7400,00
Змішувачі, шланг (харчоблок) 2210 4026,00
Лампи LED, подовжувач 2210 4946,00
Госп.товари: каструлі, мітли, швабри, відра 2210 9997,00
Меблі офісні (бухгалтерія, медкабінет) 2210 21980,00
Канцтовари: папір А4, папки, ручки,олівці 2210 2016,00
Новорічні подарунки 2210 25600,00
Миючі засоби 2210 16067,00
Вогнетривкі двері 2210 5950,00
Прилад контрольно-приймальний Лунь-25 (сигналізація, охорона) 2210 6000,00
Миючі засоби (мило рідке, рушники паперові, туалетний папір, урни для використаних рушників) 2210 12283,00
Електроводонагрівач, змішувач для води(гр. «Вишеньки») 2210 4100,00
Баки для використаних рушників, смітники 2210 2370,00
Миючі засоби та засоби індивідуальної гігієни 2210 7009,00
Двері міжкімнатні – оплата із спецфонду: 2210
Двері  міжкімнатні глухі одинарні 4шт. 2210 14000,00
Двері міжкімнатні  глухі подвійні 2шт. 2210 12800,00
Медикаменти деззасоби, невідкладна допомога 2220 32133,50
Маски одноразові,рукавиці латексні 2220 1952,00
Дезінфекційний засіб рідкий 2220 1045,00
Безконтактні термометри 2220 26136,50
Продукти харчування: 2230 1 474 430,19
Послуги: 2240 473218,63
Телефон і інтернет 2240 5756,32
Супроводження програми “Чиж” 2240 11265,20
Програмне забезпечення 2240 3850,00
Навчально-методичний центр цивільного захисту 2240 325,00
 Дератизація, дезинфекція 2240 8509,50
Послуги сигналізації та виклику охорони 2240 2640,00
Поточний ремонт сходової клітки 2240 44803,14
Поточний ремонт коридора та медичного кабінету 2240 138192,00
Поточний ремонт пральні 2240 26473,71
Ремонт вентиляційної системи кухні 2240 7235,00
Заправка картріджів 2240 4878,50
Перезарядка вогнегасників 2240 2982,00
Система  НАССР 2240 12000,00
Система пожежної сигналізації 2240 199834,80
Визначення еквівалентів рівнів шуму 2240 3373,46
Програма Медок 2240 1100,00

 Грошова премія за перемогу в конкурсі « Кращий заклад дошкільної освіти»  в сумі  50 000грн., на яку закуплено корекційно –розвивальне обладнання для спортивної зали.

 Благодійна допомога батьків та спонсорів:

  1. Ремонтні роботи :

– покраска ігрових  майданчиків та підлоги в групах

– побілка спальної  кімнати та покраска підлоги (група «Дзвіночок»,                           « Малинка»)

– установка деревяних квітників(« Вишеньки», « Джерельце»)

– установка ігрових споруд на майданчиках (« Курчатко», « Вишеньки»,                          « Джерельце»,  « Метелики»)

– засівання травою ігрових майданчиків(« Полуничка», « Сонечко»)

– 25 комплектів  постільної  білизни ( група « Сонечко»), Набір каструль та тарілок ( група « Казка»)

 

  1. Фізкультурно-оздоровча робота та медичне обслуговування

Пріорітетний напрям роботи ЗДО № 36: «Формування здоров’язбережу-

вальної  компетенції  особистості дитини шляхом створення оптималь-

них умов у ЗДО».

Система фізичного виховання в закладі базується на принципах індивідуального та особистісного підходів, пріоритету оздоровчої спрямованості, широкого застосування різноманітних засобів і форм фізичного вдосконалення. Впродовж минулого навчального року була продовжена робота над розбудовою та вдосконаленням розвивального простору спортивного майданчика та фізкультурної зали ( на грошову премію, отриману за перемогу у конкурсі “Кращий заклад дошкільної освіти”, адміністрацією ЗДО № 36  були придбані для занять у фізкультурній залі: тактильна доріжка, сухий басейн з кульками,  гірка-гойдалка  “Веселка”, базова система для ЛФК. Аналізуючи актуальність питання збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління, педагоги закладу на методичних заходах обговорювали засади та критерії безпечного освітнього середовища. використовували  разом з традиційними формами роботи активно дихальну гімнастику та гімнастику для очей, інші види роботи з формування здоров’язберігаючої компетенції дитини дошкільного віку.

Кількість дітей, які перебувають на диспансерному обліку та проходили індивідуальне медичне обстеження в 2019-2020  навчальному році така:

12 –  із захворюваннями органів дихання;

3 – із захворюваннями серцево-судинної системи;

8 – із неврологічними захворюваннями;

      9 – із захворюваннями органів травлення (на дієтичному харчуванні – 2);

5 – із захворюваннями ендокринної системи;

0  – із захворюваннями органів сечовиділення;

15  –  кістково-мязева система;

 1 –  вродженні вади розвитку;

Кількість випадків по хворобі за рік складає 221. Кожна дитина в нашому ЗДО  протягом навчального року хворіла 0,7 раз ( 221 випадок / 317дітей).  

Робота тифлоцентру

В період з 01.09.2019 по 12.03.2020 проведено щорічний плановий огляд дітей  середніх та молодших груп   .

Станом на 1 березня 2020 року  всього було обстежено 231 дитину дошкільного віку (від 4 до 6 років), а саме :молодші та середні групи.

В процесі огляду виявлено  37 дітей з гостротою зору менше 100%. З них батьки 18и дітей виявили бажання пройти повне комплесне дообстеження для уточнення рефракції на авторефкератометрії в стані циклоплегії  та встановлення правильного діагнозу.

Після повного огляду взято на диспансерне спостереження та систематичне апаратне лікування 27 дітей віком від 4- ох до 6- ти років.

  1. Організація харчування .

Харчування дітей в закладі здійснюється відповідно до наказу керівника, який видається в кінці серпня на нвчальний рік та оздоровчий період.  Вихованці дошкільного закладу забезпечені 4-х разовим гарячим харчуванням, виготовленим на власному харчоблоці. Харчоблок повністю укомплектований кадрами відповідно штатному розпису: 1 шеф-кухар, 3 кухарі, 3 підсобні робітниці, комірник. Перспективне та щоденне меню складає дієтмедсестра.Харчування дітей здійснюється на суму 43 грн. в день. Грошова норма за період з 01.09.2019р до 12.03.2020р.  виконана на 40грн. 33 коп.. Меню-розклад планується згідно перспективного меню на 2 тижні на літньо-осінній та зимово-весняний період та картотеки страв.  Звільнені від оплати за харчування на 50% – 37 дітей з багатодітних родин, на 100% – 21 дитина учасників АТО, 2 дітей – із сімей, внутрішньо переміщених з тимчасово окупованої території,  та 1 дитина-інвалід.

  1. 6. Управлінська діяльність.

Впродовж навчального року відбулося  планове вивчення стану роботи педагогів з наступних розділів чинної програми:

  • перевірка готовності груп до нового навчального року;
  • стан роботи педагогів старших груп з підготовки дітей 6-річного віку до  навчання  в Новій українській школі
  • стан роботи педагогів з з формування в дітей здоров’язбережувальної компетенції

Згідно плану роботи закладу систематично проводились виробничі наради, наради при директорі.

Результати перевірок узагальнені у довідках, прийняті відповідні рішення педради щодо усунення недоліків у роботі.

Систематичне моніторингове вивчення рівня компетенцій дітей, діагностика основних психічних процесів дітей 6-ти літнього віку практичними психологами, відгуки вчителів початкової школи дає змогу стверджувати про наявність позитивної динаміки досягнень наших вихованців.

Проводиться постійна робота, спрямована на ріст та вдосконалення професійної компетентності педагогічних працівників. Необхідність у дистанційному навчанні під час карантину сприяла підвищенню комп’ютерної грамотності  більшості педагогів.

  1. 7. Робота з батьками та взаємодія з громадськістю .

Велика увага впродовж року приділялася роботі з батьками. Загальні                  та групові батьківські збори, консультації, індивідуальні бесіди, відкриті заходи, виставки, відображення основної інфомації про ЗДО на сайті – все це сприяє взаємодії з батьками на засадах довіри, прозорості та розуміння єдності інтересів у спільній справі – вихованні дітей. Новітні комунікаційні технології стали цьогоріч в нагоді в дистанційній співпраці з родинами вихованців під час тривалого  карантину та дали змогу більшості педагогів продовжити освітню роботу та тримати зв’язок із своїми вихованцями.                 В закладі  систематично проводяться відкриті заходи для батьків:

– Свято осені

– Новорічно-Різдвяні свята

– День Матері

– Дні здоров’я

– Спортивні свята

– День відкритих дверей

 

Вся актуальна для батьків інформація та звіт керівника розміщена на інформаційних дошках  та сайті ЗДО.  Систематично проводяться засідання батьківського комітету закладу, на яких батьків знайомлять з чинними нормативними документами щодо регламенту діяльності батьківських комітетів, вирішуються питання надання додаткових освітніх послуг, інформування про матеріальне забезпечення закладу, виконання норм харчування. Впродовж року проводяться групові батьківські  за участю  адміністрації, медпрацівників, психологів, на яких,  окрім основної теми, розглядаються питання, що турбують батьків конкретної групи.                                                       Для моніторингу вивчення громадської думки серед батьків в закладі  проводиться анонімне анкетування.

З метою реалізації принципу наступності роботи ЗДО та школи продовжується співпраця між нашим закладом та УЗОШ  І –ІІІ ст..№ 2, ліцею «Лідер»: організовуються екскурсії ( зокрема наші вихованці спостерігали свято 1 вересня), на педагогічній раді «Сучасне бачення принципу наступності. Консенсус можливий.» педагогами суміжних ланок освіти обговорювалися нагальні питання, особливості чинних освітніх програм, провідних педагогічних методик та інноваційних технологій.  Вихователі нашого закладу є постійними учасниками засідань в рамках проекту «Платформа наступності», організованим управлінням освіти Ужгородської міської ради, на яких також визначаються шляхи взаємодії між педагогами ЗДО та ЗЗСО .

Впродовж навчального року у закладі була продовжена робота з  проведення ранкових зустрічей, впровадження Lego-технології, використання  паличок  Кьюїзенера, блоків Дєніша, інших методів та прийомів, які є атрибутами нової освіти початківців.

 

 

Директор                                                                    Віра  СТАН

  ЗВІТ

директора ЗДО № 36 про роботу заклад

за 2018- 2019 навчальний рік

 

  1. Загальні відомості про заклад:

 Заклад дошкільної освіти  № 36 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області

 

Форма власності:    комунальна

Юридична адреса:   м. Ужгород, вул.. Бачинського,27;

Мова виховання та навчання:  українська, словацька;

Кількість груп, місць за проектом: 13 груп, 235 місць;

Кількість дітей у  закладі освіти:  328

Режим роботи закладу: 7.00-19.00 – ЩОДЕННО

 

 

  1. Матеріально-технічна база .

    Будівля ЗДО № 36 – це типовий проект навчального закладу для надання послуг зі здобуття дошкільної освіти. Облаштування приміщень та території закладу відповідають санітарно- гігієнічним нормам. В закладі функціонує 13 груп (3 групи раннього віку та 10 груп дошкільного віку). Харчоблок та пральня обладнані всіма необхідним технічними засобами для роботи. Є  простора музична зала, спортивна зала, обладнана відповідним спортінвентарем, спортивний майданчик, літній басейн-хлюпальниця, методичний кабінет, медичний кабінет, кабінет психолога, кабінети діагностики та корекції зору.

 

  1. Поліпшення матеріально-технічної бази  у 2018-2019навчальному році

                                          

  • Держбюджет, управління освіти

 

Заробітна плата   3704702,51
Предмети,обладнання,інвентар:   65796,90
Флешка- токін 1 2850
Запобіжник,  провід, стяжки 641,75
Лічильник електроенергії., трансформатор 2 8415,6
Канцтовари: папір А4, папки, ручки,олівці 1499,4
Двері міжкімнатні в тифлоцентрі 2 2700,00
Новорічні подарунки 230 21105
Сантехнічні м-ли (труби, коліна,переходники) 1300
Полікарбонатний лист, акріл 1631,8
Миючі засоби 5836,35
Накопичувач інформації 1 1404
Картрідж для БФП 1 800
Електроводонагрівач (пральня, харчоблок)_ 2 5013,00
Корпус,накопичувач,модуль пам”яті( системний блок)

Багатофункціональний пристрій

1 7700,00

7500.00

Двері металопластикові 1 3800,00
Вивіски, таблички 2/3 1100,00
Медикаменти   5000,00
Продукти харчування:   1095458,20
Послуги:   26 856,42
Телефон і інтернет 2 176,34
Супроводження програми “Чиж” 8803,8
Перезаправка вогнегасників 2569
Заправка катріджів 2470
Санепідемстанція (дезінфекція, дератизація, дезінсекція, лабораторні дослідження піску, освітлення приміщень) 4 046,75
Поточний ремонт комп”ютера 1600
Перевірка три тарифного засобу (лічильника електроенергії) 603,56
Водопостачання та водовідведення   57 117,02
Електроенергія   204 675,05
Природній газ   501 954,06
Вивіз сміття   7 644,95
     
Всього: 5676705,11

 

  Благодійна допомога батьків та спонсорів:

 Приміщення та території загального користування

  1. Ремонтні роботи :

–  художній розпис коридору «Світ моря»  Кацимон )

– побілка стін та панелі в тифлоцентрі, кабінеті  психолога, (Петі)

  1. Будівельні матеріали:

– металочерепиця для павільйону  60м.кв.(Лазорик)

Покращення  матеріальної бази та розвивального простору групових приміщень та майданчиків

І молодша група № 1 «Сонечко»  – побілка групової,спальної туалетної, приймальної кімнат,  встановлення підлоги в групі,  закуплено стільчики дитячі (24шт) , занавіски (3шт.), 28 комплектів білизни постільної, набір кухонних меблів, рушники дитячі- 28шт, ігрові споруди на майданчику.                                                                                                                     І молодша група № 2 « Курчатко» – двері міжкімнатні -3шт, кухонна стільниця, шафа для мийних засобів, вішалка для дитячих рушників, електроводонагрівач, килим-1, килимки-6шт., рушники дитячі – 60шт, побілка групової, спальної, туалетної кімнат, коридору, ігрові споруди на майданчику

І молодша гр.№ 3  «Метелики»-  двері міжкімнатні – 2шт., занавіски – 4 шт , подушки синтипонові- 15шт., чайник , чашки, ігровий розвивальний матеріал, облаштування ігрового майданчика

ІI молодша гр. № 1 «Гномики» – ігрові споруди на майданчику «Будиночок з гіркою»

ІI молодша гр.№2 «Полуничка» – шафа-купе, письмовий стіл, постільна білизна, рушники –  60шт., розвивальний дидактичний матеріал на кожну дитину(блоки Дєніша, палички Кюізінера), благоустрій ігрового майданчика

ІI молодша гр. № 3 «Зайчики» – одіяла синтипонові -22шт, посуд,  акваріум  матраци – 15,  ігрові споруди  на майданчику

ІІ молодша гр. № 4 «Вишеньки» – комплект постільної білизни-12шт, ігрові споруди  на майданчику

Середня група № 1 « Малинка» – занавіски -3шт, сонцезахисні ролети, озеленення майданчика

Середня група № 2 «Ромашка»–  ролети сонцезахисні, посуд(частково)

Середня група № 3» Джерельце» –  ігрові споруди на майданчику, квітники (ящики деревяні)

Старша  група № 1 – посуд(частково), фарбування майданчика

Старша гр. № 2 – посуд(частково) , рушники дитячі-26

Старша гр. № 3-

 

 

 

  1. Кадрове забезпечення.

 Кількість працівників закладу на 01.06. 2019 року

 

 

 

ПЕДАГОГІЧНИЙ ПЕРСОНАЛ

Рух кадрів:

Прийнято за рік:   0

Звільнено за рік :  3      ( Товтин Т.Ю., Чернянська Т.С., Павліш Н.В.)

Перебувають у відпустці по догляду                                  за дитиною:  6

Відомості про педагогів

Усього педпрацівників – 29

Фахова освіта:

Вища-14

Бакалавр  -3

Мол. спец – 12

Кваліфікаційна  категорія

Спеціаліст –  2

ІІ категорія  – 5

І категорія  – 4

Вища –  6

ВЗП  –  12

Педагогічні звання:

Вихователь- методист – 4

Педагогічний стаж роботи

  • Молодий спеціаліст -3
  • До 5 років – 2
  • Від 5 до 10 років – 4
  • Від 10 до 15 – 1
  • Від 15 до 25 – 8
  • Від 25 до35 років – 7
  • Понад 35 років – 7

Атестація педагогічних кадрів

(кількість  у %) за навчальний рік

  • Всього проатестовано – 3 (10,4%)
  • Вища категорія/встан/підтверд. – 0
  • І кат.встан./підтв. – 0
  • ІІ кат/встан/підтв.- 2 (6,8%)
  • Спеціаліст встан/підтв. – 0
  • Педзвання- присв./ підтв. – 0
  • Відповідає займан.пос.-  1 (3,4%)

Пройшло курси підвищення кваліфікації-6 (19,4%)

 

 

  1. Медичне обслуговування дітей .

 

Пріорітетний напрям роботи ЗДО № 36: «Формування здоров’язбережувальної  компетенції  особистості дитини шляхом створення оптимальних умов у закладі дошкільної освіти».

Система фізичного виховання в закладі базується на принципах індивідуального та особистісного підходів, пріоритету оздоровчої спрямованості, широкого застосування різноманітних засобів і форм фізичного вдосконалення. Впродовж минулого навчального року була продовжена робота над розбудовою та вдосконаленням розвивального простору фізкультурної зали та спортивного майданчика. Аналізуючи актуальність питання збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління, педагоги закладу разом з традиційними формами роботи активно використовували дихальну гімнастику та гімнастику для очей, інші види роботи з формування здоров’язберігаючої компетенції дитини дошкільного віку(профілактика плоскостопості, «доріжки здоров’я», с-вітамінізація,  дотримання рухового режиму, купання в басейні-хлюпальниці, пальчикова гімнастика, гімнастика пробудження).

Кількість дітей, які перебувають на диспансерному обліку та проходили індивідуальне медичне обстеження в 2018-2019  навчальному році така:

2 –  із захворюваннями органів дихання;

7  – із захворюваннями серцево-судинної системи;

10  – із неврологічними захворюваннями;

      2- із захворюваннями органів травлення (на дієтичному харчуванні – 2);

2  – із захворюваннями ендокринної системи;

2 – із захворюваннями органів сечовиділення;

27 із пониженим зором;

 41 –  кістково-мязева система;

 1 –  вродженні вади розвитку;

Кількість випадків по хворобі за рік складає 316. Кожна дитина в нашому ДНЗ  протягом навчального року хворіла 0,9 раз ( 320 випадків / 328 дітей).    В розрізі груп картина наступна:

 

 

Група

Списковийсклад

Кількість

випадків хвороби

у групі

Ксть випадків

хвороби на одну дитину

«Гномики» 23 27 1,1
«Полунички» 24 26    1,3
«Зайченята» 26 30                  1,1
«Малинки» 26 6                 0,2
«Ромашки» 30 27      0,9
«Джерельце» 28 18                 0,6
«Калинка» 27 21                 0,8
«Дзвіночок» 25 20                 0,8
«Казка» 27 14                 0,5
«Сонечко»     25 20                 0,8
«Курчатко» 24 17                 0,8
«Метелики» 24 55                 2,5
«Вишеьки» 18 35                 1,75
  328  

 

Середньомісячне відвідування дітьми в 2018 – 2019 н.р. по ЗДО складало  210 дітей в день.            ЗДО№ 36  виконав план  дітоднів  на 86%.

 

 

В розрізі груп:

Група Прізвище, ініціали вихователів Середнє відвідування % виконання від норми
 

«Гномики»

Куштан Л.Й.,

Ігнат Т.Ю.

 

15  75
 

«Полунички»

Галабурка О.І., Чаюк Н.В.

 

15  75
 

«Зайченята»

Рибович Л.Ю., Когутка І.І.

 

 18 90
 

«Малинки»

Рештей В.І., Малиновська А.М.

 

19 95
 

«Ромашки»

Мошкола Г.Ф

 

20 100
 

«Джерельце»

Готра А.Ю.,

Пецка А.Я.

18 90
 

«Калинки»

Кацала К.М.,

Заяц Т.І.

 

18 90
 

«Дзвіночок»

Черленяк В.П.

Буря Н.І.

17 85
 

«Казка»

Чаюк Н.В.

Фесовець Г.М.

18 90
 

«Сонечко»

Парлаг Ю.Є.

Фесовець Г.М.

14 93
 

«Курчатко»

Сентімрей Г.А., Малиновська А.М. 15 100
 

«Метелики»

Нашкородова Т.В., Цібере К.Ю. 11 76
 

«Вишеьки»

Макогін І.О.

Балюк М.Л.

12 60

 

Робота тифлоцентру

В період з 01.09.2018 по 30.05.2019 проведено щорічний плановий огляд дітей  середніх та молодших груп   .

Станом на 1 червня 2019 року  всього було обстежено 231 дитину дошкільного віку (від 4 до 6 років), а саме :молодші та середні групи.

В процесі огляду виявлено 37 дітей з гостротою зору менше 100%. З них батьки 18и дітей виявили бажання пройти повне комплесне дообстеження для уточнення рефракції на авторефкератометрі в стані циклоплегії  та встановлення правильного діагнозу.

Після повного огляду взято на диспансерне спостереження та систематичне апаратне лікування 27 дітей віком від 4- ох до 6- ти років.

 

 

 

  1. Організація харчування.

Харчування дітей в закладі здійснюється відповідно до наказу керівника, який видається в кінці серпня на нвчальний рік та оздоровчий період.

Вихованці дошкільного закладу забезпечені 4-х разовим гарячим харчуванням, виготовленим на власному харчоблоці. Харчоблок повністю укомплектований кадрами відповідно штатного розпису: 1 шеф-кухар, 3 кухарі, 3 підсобні робітниці, комірник. Перспективне та щоденне меню складає дієтмедсестра.

Харчування дітей здійснюється на суму 43 грн. в день з 01січня 2018р.

Грошова норма  виконана на 40грн. 30коп.

Меню- розклад планується згідно перспективного меню на 2 тижні на літньо-осінній та зимово-весняний період та картотеки страв.

Звільнені від оплати за харчування на 50%-38 дітей з багатодітних родин, на 100% – 21 дитина учасників АТО, 3 дітей- із сімей, внутрішньо переміщених з тимчасово окупованої території, 2 дітей – з малозабезпечених сімей та 2 діти-інваліди.

 

  1. Освітньо-виховна робота.

 

Виходячи з завдань дошкільної освіти, інструктивно-методичних рекомендацій МОН України на новий навчальний рік, пріоритетним завданням закладу дошкільної освіти залишалося покращення якості надання освітніх послуг, на реалізацію якого була спрямована методична робота.

Педагогічний колектив ЗДО № 36  протягом  2018-2019 навчального року вдосконалював свою   роботу щодо реалізації завдань змістових ліній Базового компонента  дошкільної освіти,  спрямовував свої зусилля на виконання  листа інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки України13.06.2018р.№ 1/9-386, який містить інструктивно-методичні рекомендації «Про особливості організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році».

Згідно пріоритетних напрямків роботи, визначених планом  освітньо-виховної роботи закладу дошкільної  освіти №36 на 2018-2019н.р., педагогічним колективом  закладу освіти було продовжено роботу над модернізацією освітнього процесу, оновленням його згідно вимог часу. Пртягом 2018-2019 навчального року педагогічний колектив працював над реалізацією вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Була продовжена робота над покращенням якості надання освітніх послуг; посилена робота щодо охорони, збереження та зміцнення здоров’я дітей, забезпечення своєчасного та повноцінного фізичного розвитку; раціональної організації розвиваючого середовища та максимальне використання його можливостей для гармонійного розвитку особистості дошкільника, застосовуючи класичні та інноваційні педагогічні технології, розглядали шляхи удосконалення  проведення організованих видів діяльності, продовжено роботу над формування основ морально-етичного,  духовного розвитку дитини-дошкільника

Впродовж навчального року було проведено 4 педагогічні ради на теми:

  1. Про підсумки роботи педагогічного колективу за 2017-2018 н.р. та  планування роботи на 2018/2019 навчальний рік.
  2. Сучасне заняття та вимоги до нього. Якість надання освітніх послуг.
  3. Формування основ духовно-моральних якостей у дітей дошкільного віку засобами інноваційних педтехнологій
  4. Психолого-педагогічні аспекти готовності до школи дітей 6-річного віку до навчання в новій українській школі.

Робота над  більш широким ознайомленням з інноваційними педагогічними технологіям була продовжена і під час семінару -практикуму: «Шість цеглинок Lego. Безмежні можливості». В результаті цих методичних заходів педагогічні працівники ознайомилися з перевагами методу складання інтелектуальних карт, основними аспектами технології «Лялька як персона»,  методом наочного моделювання, ЛЕГО-технологією. Також більшістю  педагами була продовжена робота над  обраними минулого року інноваційними  технологіями.

Значна увага  була приділена темі морально-етичного розвитку: розроблена та опрацьована вихователями добірка ранкових зустрічей (мета яких здебільшого  соціалізувати дитину, навчити поважати, чути, розуміти  інших, відстоювати свою думку, уміти домовлятися,співпрацювати з однолітками та педагогами).

Як позитивне , варто вдзначити роботу творчої групи   ( молоді педагоги під керівництвом Малиновської А.М.)  – підготована інтерактивна театралізована вистава для дітей дошкільного віку «Як Білочка щедрою стала», теж присвячену морально-етичному вихованню. Для потреб вихователів була поповнена добірка  дидактичних картин та фахової  літератури методичного кабінету закладу, в тому числі згаданої тематики.

Впродовж навчального року педагогічні працівники були активними учасниками засідань школи зростання педагогічної майстерності педагогів ЗДО міста Ужгорода, молоді спецалісти відвідували засідання школи саме для спеціалістів-початківців під керівництвом вихователя-методиста  ЗДО № 38 Шовш Л.С.

Протягом  навчального року в ЗДО успішно пройшли атестацію комісією І рівня  3 педпрацівників. З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки пройшли курси підвищення кваліфікації:  Чаюк Н.В. Малиновська А.М., Рибович Л.Ю., Буря Н.І., Макогін І.О.

Планово були проведені колективні перегляди організованих видів діяльності вихователями :

Готра А.Ю. –«Ми – машинобудівельники» – інтегрований навчальний блок як оптимізація освітнього процесу в ЗДО;

Цібере К.Ю.-  «Сюрпризи від бабусі Марусі»- інтегроване заняття з пріоритетом мовленнєвих завдань з використанням англомовного блоку.

Буря Н.І. –  «Добре серденько май – друзям допомагай»  заняття  з формування основ духовно-моральних якостей за творами В.Сухомлинського з використанням методу наочного моделювання.

Також проведені відкриті підсумкові заняття за І, ІІ півріччя в молодших, середніх та старших групах з переглядом  молодими спеціалістами. Педагоги показали найбільш продуктивні форми роботи з дітьми, приділили особливу увагу принципу інтеграції навчально-виховного процесу з перевагою ігрових методів, вихователі старших груп – підготовці дітей 6-річного віку  до навчання у Новій українській школі.

Аналіз  моніторингового вивчення рівня розвитку  основних знань, умінь та навичок дітей з основних змістових ліній дає змогу стверджувати, що завдання і зміст ліній розвитку у всіх вікових групах за навчальний рік вважати виконаними. Про це свідчать результати вивчення:

 

І півріччя                         ІІпівріччя

Серед   91 вихованця молодших груп

високий рівень знань мають         28,5  %                       29,5%

середній –                                       63.9%                           64, 5%

початковий –                                  7,6 %                                    6 %

серед      87  вихованців середніх груп

високий рівень знань мають           14 %                            15,5%

середній –                                        80, 2%                                 80 %

початковий –                                   5,8%                                   4,5 %

серед    73  вихованців старших  груп

високий рівень знань мають           30,5 %                      30,5 %

достатній –                                       34, 5%                             35, 2 %

  посередній –                        30, 0 %                                 34, 3 %

мінімальний –                         5  %                                          0%

компетенція не сформована –          0%                             0%

 

Варто відмітити активну участь закладу у  всіх фестивалях, конкурсах, організованих управлінням освіти , Ужгородською міською радою, а саме:

  • Виставка-конкурс великодніх композицій « Воскресни, Писанко!»;
  • конкурсі дитячої самодіяльності «До-ре-мі-фа-солька»,
  • спортивних заходах Олімпійського дня в м.Ужгороді;
  • конкурсі робіт дітей з образотворчої діяльності на тему «Місто майбутнього» від торгової марки «Кайт» у рамках проведення Дня захисту дітей,
  • фестивалі – конкурсі кулінарної майстерності з приготування дитячих страв «Ням-Ням -ФЕСТ».

Впродовж року зусилля педагогів спрямовувались на збагачення та вдосконалення предметно-ігрового  розвивального середовища груп та майданчиків. Якщо в 2017-18 році бізі-борди були обладнані  у групах «Ромашка», «Зайченята», «Гномики»–то в 2019 році   розвивальний  посібник для  удосконалення сенсомоторики  є у більшості груп.

 

Впродовж  2018-2019навчального року були здійснені тематичні перевірки всіх груп з підготовки до навчального року, стану роботи педагогів з  змістового наповнення організованих видів діяльності та стан роботи педагогів з формування у дітей  дошкільного віку основ духовно-моральної сфери. В результаті перевірки були виявлені позитивні сторони досвіду, а також недоліки   ( порушення системи планування організованої діяльності,   непродуманість недосконала організація розвивального предметно-ігрового середовища, недостатній рівень виконавської дисципліни деяких педагогів,  недотримання режимних моментів, упущення у певних видах роботи).

Варіативна складова навчально-виховного процесу в закладі представлена відповідно до запитів батьків гуртком з вивчення словацької мови та хореографії за бюджетні кошти. Результативність вказаного виду роботи оцінювалася шляхом відвідування рядових занять, аналізу знань дітей на контрольних заняттях, на музично-літературних святах.

З метою реалізації принципу наступності роботи садочка  та школи продовжується співпраця між нашим закладом та УЗОШ  І –ІІІ ст..№ 2, «Лідер»: організовуються екскурсії ( зокрема наші вихованці спостерігали свято останнього щкільного дзвоника), між педагогами суміжних ланок освіти обговорюються нагальні питання, особливості чинних освітніх програм, провідних педагогічних методик та інноваційних технологій  в тому числі у рамках проекту «Платформа наступності», організованого управлінням освіти Ужгородської міської ради.

Варто зазначити, щопопередній рік – це рік нововведень у сфері освіти, а отже, наші випускники навчаються та будуть навчатися уже  у Новій українській школі. У зв’язку з цим була проведена відповідна робота по ознайомленню педагогічного колективу з головними принципами, засадами НУШ.  Тому ми продовжили роботу над проведенням ранкових зустрічей, впровадженням лего-технології, використанням  паличок Кьюізенера, блоків Дєніша, інших методів та прийомів , які є атрибутами нової освіти початківців.

Велика увага впродовж року приділялася роботі з батьками. Загальні та групові батьківські збори, консультації, індивідуальні бесіди, відкриті заходи, виставки, відображення основної інфомації про ЗДО на сайті – все  це сприяє взаємодії з батьками на засадах довіри, прозорості та розумінні єдності інтересів у спільній справі – вихованні дітей.

Впродовж року у тісно співпрацює  з педагогами практичний психолог Шевчук В.В. Планово здійснюється корекційна, консультативно-просвітницька та діагностична робота з дітьми. Практичний психолог є активними учасником семінарів-практикумів, педагогічних рад, батьківських зборів як загальних так і групових, присвячені наприклад наступним темам: «Адаптація дітей до умов дошкільного навчального закладу», «Соціалізація дитини в родині», «Психологічна готовність дітей до школи» тощо.

Практичним психологом закладу проведено діагностику готовності дітей до школи з такими результатами:

Кількість обстежених   –  67 дітей

З них показали наступний рівень сформованості життєвих компетентностей :

високий                                                       –  23 %  (13д.)

вище середнього                                        –  30%   (17 д.)

середній                                                      –   37 %   (21 д .)

нижче середнього                                      –  10 %.   (6д.)

низький                                                       –  0%

Цілеспрямовано та систематично в закладі проводиться фізкультурно-оздоровча робота. Система фізичного виховання в закладі базується на принципах індивідуального та особистісного підходів, пріоритету оздоровчої спрямованості, широкого застосування різноманітних засобів і форм фізичного вдосконалення. Впродовж минулого навчального року була продовжена робота над розбудовою та вдосконаленням розвивального простору фізкультурної зали та спортивного майданчика: замінена серія пеньків для виконання вправ з  основних рухів на майданчику, пошиті нові стрічки, поновлена значна кількість султанчиків для загальнорозвивальних вправ.  Аналізуючи актуальність питання збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління, педагоги закладу разом з традиційними формами роботи активно використовували дихальну гімнастику та гімнастику для очей, інші види роботи з формування здоров’язберігаючої компетенції дитини дошкільного віку. Варто відзначити уміння колективу співпрацювати з родинами малят з особливими потребами (відвідувало наш  заклад 2 дітей ). Тісна взаємодія вихователів, практичних психологів, батьків вихованців спрямована на адаптацію малят з особливими потребами та дітьми з статусом внутрішньо переміщених осіб в колективі дошкільнят, сприяють  їх розвитку, дають змогу відчути себе повноправними членами суспільства, підготуватися до шкільного етапу життя

 

  1. Управлінська діяльність.

Впродовж навчального року відбулося  планове вивчення стану роботи педагогів з наступних розділів чинної програми:

  • перевірка готовності груп до нового навчального року;
  • стан роботи педагогів з змістового наповнення занять
  • стан роботи педагогів з з формування в дітейоснов духовно- моральної сфери;

Фронтально було перевірено І молодшу групу № 3та ІІ молодшу групу № 3.

Згідно плану роботи закладу систематично проводились виробничі наради, наради при директорі.

Результати перевірок узагальнені у довідках, прийняті відповідні рішення педради щодо усунення недоліків у роботі.

Систематичне моніторингове вивчення рівня компетенцій дітей, діагностика основних психічних процесів дітей 6-ти літнього віку практичними психологами, відгуки вчителів початкової школи дає змогу стверджувати про наявність позитивної динаміки досягнень наших вихованців.

Проводиться постійна робота, спрямована на ріст та вдосконалення професійної компетентності педагогічних працівників.

 

 

 

  1. Робота з батьками та взаємодія з громадськістю .

Велика увага впродовж року приділялася педагогами закладу роботі з батьками. Загальні та групові батьківські збори, консультації, індивідуальні бесіди, відкриті заходи, виставки, відображення основної інфомації про заклад дошкільної освіти на сайті – все  це сприяє взаємодії з батьками на засадах довіри, прозорості та розумінні єдності інтересів у спільній справі – вихованні дітей.

В закладі  систематично проводяться відкриті заходи для батьків:

– Свято осені

– Новорічно-Різдвяні свята

– День Матері

– Дні здоров’я

– Спортивні свята

– День відкритих дверей

Вся актуальна для батьків інформація та звіт керівника розміщена на інформаційних дошках  та сайті ДНЗ.

Систематично проводяться засідання батьківського комітету закладу, на яких батьків знайомлять з чинними нормативними документами щодо регламенту діяльності батьківських комітетів, вирішуються питання надання додаткових освітніх послуг, інформування про матеріальне забезпечення закладу, виконання норм харчування. Тричі впродовж року проводяться групові батьківські  за участю  адміністрації, медпрацівників, психологів, на яких, окрім основної теми, розглядаються питання, що турбують батьків конкретної групи.

Для моніторингу вивчення громадської думки серед батьків в закладі проводиться анонімне анкетування.

З метою реалізації принципу наступності роботи ЗДО та школи продовжується співпраця між нашим закладом та УСЗОШ  І –ІІІ ст..№ 2, ліцеєм «Лідер»: організовуються екскурсії, спільні святкові заходи, між педагогами суміжних ланок освіти обговорюються нагальні питання, особливості чинних освітніх програм, провідних педагогічних методик та інноваційних технологій  в тому числі у рамках проекту «Платформа наступності», організованим управлінням освіти Ужгородської міської ради.

 

Директор ЗДО № 36                                                   В.В. Стан

 

 

 

Звіт           

завідувача ДНЗ № 36 про  

за 2017- 2018 навчальний рік

 

  1. Загальні відомості про заклад:

Дошкільний навчальний заклад № 36 загального розвитку

 

Форма власності:    комунальна

Юридична адреса:   м. Ужгород, вул.. Бачинського,27;

Мова виховання та навчання:  українська, словацька;

Кількість груп, місць за проектом: 13 груп, 235 місць;

Кількість дітей у  закладі освіти:  338

Режим роботи закладу: 7.00-19.00 – ЩОДЕННО

 

  1. Матеріально-технічна база закладу освіти:

 

    Будівля ДНЗ № 36 – це типовий проект навчального закладу для надання послуг зі здобуття дошкільної освіти. Облаштування приміщень та території закладу відповідають санітарно- гігієнічним нормам. В закладі функціонує 13 груп (3 групи раннього віку та 10 груп дошкільного віку). Є гарна простора музична зала, спортивна зала, обладнана відповідним спортінвентарем , спортмайданчик, літній басейн-хлюпальниця, методичний кабінет, медичний кабінет, кабінети діагностики та корекції зору.

 

   Поліпшення матеріально-технічної бази у 2017-18н.р                                                               

1)  Держбюджет , управління освіти

Технологічне обладнання  для харчоблоку

– вага електронна –1 850

– стіл з нержавійки 1-тумбовий – 7 100

– форми для випікання -3шт. – 1 050                                                 – пилосос – 1шт. – 4 200

Електроводонагрівачі – 3 шт –  5561

Змішувач для води (комплект) – 789

Шафи дитячі 5-nи секційні для роздягання -5шт. – 10 535

Ліжка дитячі 2-х ярусні – 30шт. – 42 660

Музичний центр – 1- 6 720

Багатофункціональний пристрій -1- 6500

Компютерний набір – 2

Миючі засоби – 14 521

Мило  –   3 588

Серветки, туалетний папір – 6 280

Канцтовари – 3 999

Медикаменти(градусники, дез.засоби, невідкладна медична допомога) –6 000грн.

Електролампочки енергозберігаючі – 90шт.

Комплектація для пожежного щита( вогнегасники, багор, відро, кошма, сокира) – 6 660

Ремонтні роботи:

  • Заміна пілоги в груповій, спальній та приймальній кімнаті, побілка стін – 1 група – 80 336грн. +119 627грн.
  • Заміна мережі труб системи опалення в 2 групах – 11 065

 

Спецрахунок

Двері внутрішні  – 19 шт.- 33 375

Заміна зливних та каналізаційних труб (« Дзвіночок», « Калинка») – 4151

 

  Благодійна допомога батьків:

 Приміщення та території загального користування

  1. Ремонтні роботи :

–  ремонт центрального коридору  (побілка, багети, занавіски )

–  художній розпис коридору «Світ моря»

– фарбування  фундаменту

– реставрація та фарбування  басейну-хлюпальниці

– ґрунтування та фарбування паркану

– штукатурка,  фарбування старої котельні

– укріплення  фронтона старої котельні

– побілка стін та фарбування підлоги  спортзалу, кабінетів  психолога, завгоспа, пральні

  1. Електротовари:

–    6 світильників потолочних для муззалу

  • 2 світильники на стелю ( коридори)
  • 3 світильники вуличні
  • розетки, кабель, короб
  1. Будівельні матеріали:

– цемент

– пісок

– фасадна фарба

– фарба для  басейну

– фарба та ґрунтовка для парканів

– фарба для  підлоги ( спорт зал, кабінет психолога)

– фарба для  стін (спортзал, кабінет психолога, завгоспа)

– шпаклівка,  кольорові пігменти, вапно

  1. Інше

–  килимове покриття 6х8 (муззала)

– занавіски шифонові 30м ( муз зала)

– карнизи  (муззала , загальний коридор)

– ролети сонцезахисні (муззала

– змішувач для води (харчоблок)

  • колесо на тачку
  • віники та щітки для  прибирання подвір’я
  • стенди-меню
  • відра для прибирання підлоги, швабри
  • ремонт бензокоси
  • масло для коси, бензин, лєска
  • дублікати ключів,
  • ремонт пилососів
  • ремонт комп’ютерів
  • заправка та придбання нових картріджів
  • багети , клей
  • батарея для ліхтаря
  • картриджі для змішувачів води, шланги

 

Покращення  матеріальної бази та розвивального простору групових приміщень та майданчиків

І молодша група № 1  – закуплено посуд, ігровий модуль , висівання газону на ігровому майданчику , побілка групової та приймальної кімнати                                                                                                                      І молодша група № 2 – набір кухонних меблів,  подушки , матраци, посуд, постільна білизна,  ігрові споруди на майданчику

І молодша гр.№ 3 –  матраци, посуд, облаштування ігрового майданчика

ІI молодша гр. № 1 –   ігрова споруда «Будиночок з гіркою»

ІI молодша гр.№ 2 – побілка групової кімнати, ламінат, благоустрій ігрового майданчика(грунт, споруди)

ІI молодша гр. № 3 – пісочниця, будиночок ігровий на майданчику, шкафчики  для роздягання

Середня група № 1 – заміна внутрішніх дверей , сонцезахисні ролети, килим, ігрові модулі, магнітна дошка

Середня група № 2 –  посуд, занавіски, магнітна дошка

Середня група № 3 –   канцтовари

Старша  група № 1 – ремонт павільйона на ігровому майданчику

Старша гр. № 2 – пилосос, кухонні меблі

Старша гр. № 3- настільно- друковані ігри, грибок над пісочницею

Старша гр. № 4- спортивні споруди на ігровому майданчику( кільця, канат, драбина)

В ЗДО № 36 створено постійно діючу комісію з перевірки знань та дотримання правил охорони праці та безпеки життєдіяльності. Розроблені посадові інструкції , з якими ознайомлені всі працівники під підпис.

Керівником систематично видаються накази про створення безпечних умов та дотримання правил безпеки поведінки та організації життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу.

 

  1. Кадрове забезпечення навчального закладу:

 

Рух кадрів:

Прийнято за рік:    4 ( Фесовець Г.М., Пецка А.Я.,Макогін І.О., Когутка І.І)

Звільнено за рік :  2 (Дудаш М.Ю., Євдокимова М.П.)

Перебувають у відпустці по догляду за дитиною: 6

 

 

Усього педпрацівників – 32

Фахова освіта:

Вища-21

Бакалавр  -3

Мол. спец – 11

Кваліфікаційна  категорія

Спеціаліст –  4

 

ІІ категорія  – 7

І категорія  – 4

Вища –  6

ВЗП  –  11

Педагогічні звання:

Вихователь- методист – 5

 

Педагогічний стаж роботи

  • Молодий спеціаліст -3
  • До 5 років – 2
  • Від 5 до 10 років – 4
  • Від 10 до 15 – 1
  • Від 15 до 25 – 8
  • Від 25 до35 років – 7
  • Понад 35 років – 7

Атестація педагогічних кадрів

(кількість  у %) за навчальний рік

  • Всього проатестовано – 28%
  • Вища категорія/встан/підтверд. – 12%
  • І кат.встан./підтв. –3%
  • ІІ кат/встан/підтв.- 3%
  • Спеціаліст встан/підтв. –
  • Педзвання- присв./ підтв. – 6%
  • Відповідає займан.пос.-  9%
  1. Медичне обслуговування дітей у навчальному закладі.

 

Пріорітетний напрям роботи ДНЗ № 36: «Формування здоров’язбережу-

вальної  компетенції дитини-дошкільника шляхом створення оптималь-

них умов у ДНЗ».

Система фізичного виховання в закладі базується на принципах індивідуального та особистісного підходів, пріоритету оздоровчої спрямованості, широкого застосування різноманітних засобів і форм фізичного вдосконалення. Впродовж цього навчального року була продовжена робота над розбудовою та вдосконаленням розвивального простору фізкультурної зали та спортивного майданчика. Аналізуючи актуальність питання збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління, педагоги закладу разом з традиційними формами роботи активно використовували дихальну гімнастику та гімнастику для очей, інші види роботи з формування здоров’язберігаючої компетенції дитини дошкільного віку(профілактика плоскостопості, «доріжки здоров’я», с-вітамінізація, вживання в їжу цибулі, лимона, дотримання рухового режиму, купання в басейні-хлюпальниці, пальчикова гімнастика, гімнастика пробудження).

Кількість дітей, які перебувають на диспансерному обліку та проходять індивідуальне медичне обстеження в 2017-2018  навчальному році така:

9 –  із захворюваннями органів дихання;

2  – із захворюваннями серцево-судинної системи;

3  – із неврологічними захворюваннями;

      3- із захворюваннями органів травлення (на дієтичному харчуванні – 3);

1  – із захворюваннями ендокринної системи;

1 – із захворюваннями органів сечовиділення;

28 із пониженим зором;

 8 –  кістково-мязева система;

 1 –  вродженні вади розвитку;

Кількість випадків по хворобі за рік складає 320. Кожна дитина в нашому ДНЗ  протягом навчального року хворіла 0,9 раз ( 320 випадків / 338 дітей). В розрізі груп картина наступна

 

Група

Списковий

склад

Кількість

випадків хвороби

у групі

Ксть випадків

хвороби на одну дитину

«Гномики» 26 35 1,4
«Полунички» 26 43  1,7
«Зайченята» 27 62  2,3
«Малинки» 28 8  0,3
«Ромашки» 30 22 0,7
«Джерельце» 26 23

0,9

«Калинки» 24 19    0,8
«Дзвіночок» 23 26  1,1
«Казка» 25 21   0,8
«Сонечко»          26 22 0,8
«Курчатко» 27 11  0,4
«Метелики» 27 19  0,7
«Вишеьки» 23 9                  0,4
  338  

 

Середньомісячне відвідування дітьми в 2017 – 2018 н.р. по ДНЗ складало  202 дітей  ДНЗ № 36  виконав план дітоднів на 83%.

 

В розрізі груп:

 

Група Прізвище, ініціали вихователів Середнє відвідування % виконання
Яслі №1

«Гномики»

Куштан Л.Й.,

Ігнат Т.Ю.

 

12,8 85
Яслі №2

«Полунички»

Галабурка О.І., Чаюк Н.В.

 

15,3 102
Яслі №3

«Зайченята»

Рибович Л.Ю., Когутка І.І.

 

14,9 99
Мол. № 1

«Малинки»

Рештей В.І., Малиновська А.М.

 

21 103
Мол. № 2

«Ромашки»

Мошкола Г.Ф

 

21 103
Мол. № 3

«Джерельце»

Готра А.Ю.,

Пецка А.Я.

17,2 86
Середня № 1

«Калинки»

Кацала К.М.,

Заяц Т.І.

 

16,4 82
Середня № 2

«Дзвіночок»

Черленяк В.П.

Буря Н.І.

17 83
Середня № 3

«Казка»

Товтин Т.Ю.,

Чернянська Т.С.

15,2 76
Старша № 1

«Сонечко»

Парлаг Ю.Є.

, Фесовець Г.М.

20,2 101
Старша № 2

«Курчатко»

Сентімрей Г.А., Малиновська А.М. 19 93
Старша № 3

«Метелики»

Нашкородова Т.В. 18 90
Старша №4

«Вишеьки»

Цібере К.Ю..

Макогін І.О.

16,4 82

 

Робота тифлоцентру

В період з 01.09.2017 по 30.05.2018 проведено щорічний плановий огляд дітей  середніх та молодших груп  ДНЗ № 36 .

Станом на 1 червня 2018 року  всього було обстежено 128 дітей дошкільного віку (від 4 до 6 років), а саме :молодші та середні групи.

В процесі огляду виявлено 39 дітей з гостротою зору менше 100%. З них батьки 18и дітей виявили бажання пройти повне комплесне дообстеження для уточнення рефракції на авторефкератометрі в стані циклоплегії  та встановлення правильного діагнозу.

Після повного огляду взято на диспансерне спостереження та систематичне апаратне лікування 28 дітей віком від 4- ох до 6- ти років.

 

  1. Організація харчування дітей у навчальному закладі:

Вихованці дошкільного закладу забезпечені 4-х разовим гарячим харчуванням, виготовленим на власному харчоблоці. Харчоблок повністю укомплектований кадрами відповідно штатному розпису: 1 шеф-кухар, 3 кухарі, 3 підсобні робітниці, комірник. Перспективне та щоденне меню складає дієтмедсестра.

Харчування дітей здійснюється на суму 43грн. в день з 01.січня 2018р.

Таку грошову норму поки що не вдається забезпечити у зв’язку з відсутністю асортименту продуктів: несистематичне постачання яєць, мяса, сметани. фруктів та ін.

 

Звільнені від оплати за харчування на 50%-38 дітей з багатодітних родин, на 100% – 21 дитина учасників АТО,  3 дітей- із сімей, переміщених з тимчасово окупованої території, 2 дітей -з малозабезпечених сімей та 1 дитина-інвалід

  1. Навчально-виховна робота в ДНЗ № 36:

Виходячи з завдань дошкільної освіти, інструктивно-методичних рекомендацій МОН України на новий навчальний рік, пріоритетним завданням закладу дошкільної освіти залишалося покращення якості надання освітніх послуг, на реалізацію якого була спрямована методична робота.

           Було проведено 4 педагогічні ради на теми:

  1. Про підсумки роботи педагогічного колективу за 2016-2017н.р. та  планування роботи на 2017/2018 навчальний рік.
  2. Використання інноваційних педагогічних технологій  у навчально-виховному процесі ЗДО.
  3. Формування екологічно доцільної поведінки дитини в природі – вимога часу.
  4. Забезпечення готовності дітей 6-річного віку до школи як умова реалізації наступності між суміжними ланками освіти.

Педагоги брали активну участь в розробці та обговоренні актуальних тем на семінарах, методичних годинах, майстер-класах, виставках, конкурсах–оглядах,  засідань школи зростання педагогічної майстерності педагогів ЗДО міста Ужгорода, одне з яких відбулося 30 листопада 2017 року на базі ДНЗ № 36. Вміння застосовувати метод скрайбінгу в освітньому процесі демонстрували вихователі Кацала К.М., Парлаг Ю.Є., Мошкола Г.Ф, Товтин Т.Ю., Малиновська А.М., з педагогами міста вихователем-методистом проведений тренінг, який допоміг зрозуміти переваги використання даного методу під час організованих видів діяльності

З метою  більш широкого ознайомлення  з інноваційними педтехнологіями, підвищення фахового рівня педагогів проведено семінар-практикум: «Використання інноваційних педтехнологій як умова підвищення фахового рівня педагога». В результаті цих методичних заходів педагогічні працівники детально ознайомились з основними положеннями школи М.Монтессорі, ЛЕГО-технологією, паличками Кюізенера та блоками Дьєніша, принципами колективного творчого навчання,  веселковою педтехнологією, теорією розв’язання винахідницьких завдань. Також більшість педагогів обрали інноваційні технології,  елементи яких вони використовуватимуть у своїй освітній діяльності.

22 лютого в закладі відбувся семінар-практикум: “Методи та прийоми формування зв’язного мовлення, звукової культури мови дітей дошкільного віку».

 Багато часу приділялось удосконаленню педагогічної майстерності, особливо молодими спеціалістами, шляхом вивчення досвіду роботи педагогів ЗДО, міста та України, які  публікувались в педагогічної періодиці.

Відповідно до річного плану, в закладі 18 грудня відбулася виставка новорічної прикраси, виготовленої своїми руками. Слід відзначити вихователів Пецку А.Я., Парлаг Ю.Є., Рибович Л.Ю., Кацалу К.М., Євдокимову М.П..  Товтин Т.Ю., Рещтей В.І., Малиновську А.М.,  Черленяк, В.П., Бурю Н.І., Сентімрей Г.А., Цібере К.Ю., діловода Галабурку Я.І., помічника вихователя Бузанову Я.І. за участь у оформленні виставки та створення піднесеного настрою у дітей та родин вихованців у період новорічно-різдвяних свят.

Експерементом цього року можна назвати створення фотозони у закладі  та висловити вдячність вихователю-методисту Вертипорох С.Т., вихователям Ігнат Т.Ю., Когутці І.І., Парлаг Ю.Є., діловоду Галабурці Я.І. за роботу над  створенням  новорічної фотозони, а також вихователям Пецка А.Я.  та Євдокимовій М.П. за роботу над  оформленням різдвяної шопки.

Впродовж року педагоги разом з вихованцями та їх батьками брали участь у виставках, таких як : «Українська осінь», «Великодня казка», а також в огляді-конкурсі  дитячої самодіяльності «До-ре-мі-фа-солька», спортивних змаганнях серед дошкільників м.Ужгорода «Весняна Олімпіада».

Варто відмітити роботу музичних керівників Бурчик Н.О., Радєвої М.Р. щодо підготовки та проведення свят Осені, Нового року, Дня Матері та випускних ранків, а також роботу музичного керівника Бурчик Н.О., вихователя Парлаг Ю.Є. у підготовці хореографічної композиції «Мала баба курку» для участі у міському етапі огляду-конкурсу дитячої творчості ЗДО та НВК «До-ре-мі-фа-солька».

      Вихованці нашого закладу прийняли участь у чемпіонаті по перетягуванні канату серед дошкільників м.Ужгорода.       ДНЗ № 36 представив матеріали для участі в І етапі Всеукраїнського конкурсу з організації фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО міста та зайняли почесне 2-е  місце.                                                                                                             Також діти старших груп брали участь у конкурсі на кращий малюнок  «Мій улюбленний дитячий садок», 1 червня у рамках проведення Дня захисту дітей у художньому пленері на тему: «Кольорові мрії». Одним з переможців конкурсу був випускник старшої групи № 1 Радік Антон. В рамках святкування Дня захисту дітей  управлінням освіти був організований конкурс кулінарної майстерності  кухарів дошкільних закладів міста – фестиваль  дитячих страв «Ням-Ням», у якому кухарі нашого закладу вибороли 1 місце в номінації « А такого не було ні в кого»

Планово були проведені колективні перегляди організованих видів діяльності за змістовими лініями, відкриті підсумкові заняття за І, ІІ півріччя в молодших, середніх та старших групах для молодих спеціалістів та батьків Педагоги показали найбільш продуктивні форми роботи з дітьми, приділили особливу увагу принципу інтеграції навчально-виховного процессу з перевагою ігрових методів, вихователі старших груп – підготовці дітей 6-річного віку  до навчання у новій українській школі.

Аналіз контрольних занять, моніторингового вивчення рівня розвитку  основних знань, умінь та навичок дітей з визначених розділів програми дає змогу стверджувати, що завдання і зміст ліній розвитку у всіх вікових групах за навчальний рік вважати виконаними. Про це свідчать результати вивчення:

І пол.р.                 ІІ пол.р.

Старші групи

серед  вихованців 103  (96- ідуть до школи)  старших  груп

високий рівень знань мають  –    55,3 %                     69%

середній –                                      42,7%                      29,1%

посередній –                                   2%;                           1,9%

мінімальний –                                0 %                           0 %

компетенція не сформована –      0%                         0 %

Середні групи:

Високий рівень –                       31%                     32  %

Середній –                                  66%                      65,6 %

Початковий –                             3%                         2,4%

Молодші групи

Високий рівень –                          11 %                 26,5%

Середній –                                     83 %                 70%

Початковий –                                 6 %                  3,5%

Також у І та ІІ півріччі були проведені підсумкові заняття  керівником гуртка з вивчення англійської мови Гуляш А.С.,  де педагог продемонструвала належний рівень знань дітьми вікових груп програмового матеріалу.

Протягом 2017-2018 навчального року в ДНЗ успішно пройшли атестацію 9 педпрацівників, 4 з них –  атестаційною комісією  ІІ рівня.                                                                    З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки пройшли курси підвищення кваліфікації педагогів.

Впродовж навчального року були здійснені тематичні перевірки всіх груп з підготовки до навчального року, стану роботи педагогів з формування мовленнєвої компетенції дитини дошкільного віку та з формування основ екологічної культури.

Аналіз відвіданих підсумкових занять дає підстави стверджувати, що діти володіють необхідним обсягом знань, умінь та навичок, визначених програмою «Українське дошкілля».

   Багато зусиль приділялось удосконаленню педагогічної майстерності, особливо молодими спеціалістами, шляхом вивчення досвіду роботи педагогів ЗДО на відкритих переглядах,  опрацювання статтей, які  публікувались в педагогічної періодиці., консультацій педагогів -наставників, вихователя-методиста, завідувача, участі  у всіх методичних заходах в закладі, та відвідання школи професійної адаптації молодого та малодосвідченого педагога ЗДО.

Впродовж попереднього року педагоги ДНЗ продовжили працювати над впровадженням інноваційних  педтехнологій, та певна частина колектву почала  роботу над наступними:

  • Нетрадиційні техніки образотворчого мистецтва у роботі з дітьми дошкільного віку
  • «Театр фізичного виховання», М.Єфименко;
  • «Створення ситуацій успіху», А.Бєлкін;
  • Методика ТРВЗ, Г. Альтшуллер;
  • Методика М.Монтессорі («Будинок вільної дитини»);
  • Організація музичного виховання (Карл Орф);
  • Використання спадщини В.Сухомлинського;
  • Палочки Кюінезера, І.Стеценко «Логіки світу»,  Блоки Дьєніша
  • Методика навчання дітей читанню (М.Зайцев)
  • Методика навчання дітей раннього віку Глена Домана;
  • Арттерапія , піскотерапія
  • Казкотерапія
  1. Управлінська діяльність у навчальному закладі:

Впродовж навчального року відбулося  планове вивчення стану роботи педагогів з наступних розділів чинної програми:

  • перевірка готовності груп до нового навчального року;
  • стан роботи педагогів з мовленнєвого розвитку
  • стан роботи педагогів з екологічного виховання;

Результати перевірок узагальнені у довідках, прийняті вдповідні рішення педради щодо усунення недоліків у роботі.

Систематичне моніторингове вивчення рівня компетенцій дітей, діагностика основних психічних процесів дітей 6-тилітнього віку практичними психологами, відгуки вчителів початкової школи дає змогу стверджувати про наявність позитивної динаміки досягнень наших вихованців.

Проводиться постійна робота, спрямована на ріст та вдосконалення професійної компетентності педагогічних працівників.

 

  1. Робота з батьками та громадськістю у навчальному закладі:

Велика увага впродовж року приділялася педагогами закладу роботі з батьками. Загальні та групові батьківські збори, консультації, індивідуальні бесіди, відкриті заходи, виставки, відображення основної інфомації про заклад дошкільної освіти на сайті – все  це сприяє взаємодії з батьками на засадах довіри, прозорості та розумінні єдності інтересів у спільній справі – вихованні дітей.

В закладі  систематично проводяться відкриті заходи для батьків:

– Свято осені

– Новорічно-Різдвяні свята

– День Матері

– Дні здоров’я

– Спортивні свята

– День відкритих дверей

Вся актуальна для батьків інформація та звіт керівника розміщена на інформаційних дошках  та сайті ДНЗ.

Систематично проводяться засідання батьківського комітету закладу, на яких батьків знайомлять з чинними нормативними документами щодо регламенту діяльності батьківських комітетів, вирішуються питання надання додаткових освітніх послуг, інформування про матеріальне забезпечення закладу, виконання норм харчування. Тричі впродовж року проводяться групові батьківські  за участю  адміністрації, медпрацівників, психологів, на яких, окрім основної теми, розглядаються питання, що турбують батьків конкретної групи.

Для моніторингу вивчення громадської думки серед батьків в закладі проводиться анонімне анкетування.

З метою реалізації принципу наступності роботи ЗДО та школи продовжується співпраця між нашим закладом та УСЗОШ  І –ІІІ ст..№ 2, ліцеєм «Лідер»: організовуються екскурсії, спільні святкові заходи, між педагогами суміжних ланок освіти обговорюються нагальні питання, особливості чинних освітніх програм, провідних педагогічних методик та інноваційних технологій  в тому числі у рамках проекту «Платформа наступності», організованим управлінням освіти Ужгородської міської ради.

В рамках співпраці з карпатською агенцією прав людини « Вестед» в ДНЗ відкрито тифлоцентр корекції зору.

 

 

Завідувач ДНЗ № 36                                                   В.В. Стан